joi, 4 februarie 2010

Se anunta ploaie...

In curand o sa ploua. O sa ploua asa cum ploua primavara...ca o necesitate. O sa miroasa a pamant negru ud, si plin de radacini nerabdatoare sa renasca.
O sa ajung pe langa Herestrau si o sa merg intr -o noapte prin ploaie pana la tramvai, ametita de niste aburi dulci. O sa mi se para minunat ca pot sa ma comport asa, o sa fiu putin neincrezatoare la inceput. Apoi o sa urmeze un tic...sau poate chiar un tac...si nu o sa imi pai pese. O sa-mi las "eu-ul salbatic", necunoscut si ne-explorat in mod voit de mine, sa se manifeste. O sa fie o prima si calda zvacnire, apoi o sa se lase linistea. Urmeaza asteptarea calma si sigura a unor nopti de vara.
Asa e primavara pentru mine. Un hol frumos mirositor catre mare.
In dulcele stil clasic...un PS pentru tine. Asa imi place mie sa fiu...misterioasa :)
PS:
"....ploaie de tot nebunească,
şi noi ne iubeam prin mansarde.
N-aş mai fi vrut să se sfârşească
..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu