duminică, 28 februarie 2010

Punct si de la capat

Ce poti spune despre o saptamana traita pe cea mai mare insula Baleara, Mallorca? Gandeste-te... Esti gata? Ia sa aud...

Spui ca a fost cea mai frumoasa vacanta din viata ta? Ca ai vazut lucruri din categoria cea mai, cele mai? Cel mai mare acvariu din Europa... Cea mai mare catedrala gotica de pe la 1200... Cei mai multi germani intro tara non-germana. Cei mai multi "vitezomani" la un loc... mai multi decat in Chemnitz am putea spune.

Ca ai facut aproximativ 2500 de poze? Si toate color?

Ca ai mancat chestii mai mult sau mai putin traditional mallorquine precum: pa amb oli, langostine, scoici, sopa de marisco, paella, bocadillo, lubina a la sal, macarones con carne, pollo con queso Rochefort, ensaimada gaspacho, tortilla de patata, boqueroni en vinagre y ajo (pestisori), chorrizo, salchichon, sobrassada (un fel de pate de carne.. genial), fuet, cava, grimalt (branza specific mallorquina), migdale si masline originale ... nu neaparat in ordinea asta? Ca ai baut Tunel, caña fuerte, viña de perdon, viña de navarra, "vin alb de valencia eftin si bun" L'Antigon, bere San Miguel?

Ca ai ras, ai zambit, ai respirat, ai si cantat la un moment dat pe unde a trecut Chopin? Ca ai trecut pe terenul Claudiei Schiffer. Ai vazut un teren de golf de aproape, ai atins palmieri, portocali, maslini, lamai reali :P ... la ei acasa, cum s-ar spune.

Daca spui toate aceste lucruri si nu doar atat... te cred... pentru ca si eu am facut la fel...

imaginile vor vorbi de la sine intr-o postare viitoare...

peste 6 ore jumatate voi preda camera de camin in care am stat 6 luni de zile si nopti (minus o saptamana). imi va fi dor de ea? vom vedea... imi va fi dor de chemnitz, de prietenii pe care mi i-am facut aici...

peste 25 de ore voi decola, intai spre Bonn, voi face escala acolo, apoi spre Bucuresti... orasul Bucuresti, capitala europeana Bucuresti, Municipiul Bucuresti... fara sutele de km de autostrazi din Mallorca, fara mult prea multe lucruri... dar cu prieteni in el >:d<

Bucale, vin trai-ti-ar... sa te pregatesti...

PS: Multumesc mult de tot Cami, Dragos! Sunteti cele mai primitoare gazde din lumea larga! :) >:D< :*
LA MULTI ANI, MALLORCA, MENORCA, IBIZA!

Un comentariu:

  1. Raz, am vorbit cu vamesul de la aeroport. Un singur lucru e cert: nu intri in Bucale fara bratzara.
    Te astept cu drag. Aici e soare si frumos.

    RăspundețiȘtergere