joi, 15 octombrie 2009

Ninge sfant si pagan

...nu pot explica de ce, dar de o saptamana de cand a inceput sa ploua enervant de mult, aici in Chemnitz, imi doream ca toata ploaia sa se transforme cumva in zapada... o dorinta ca a unui copil care invata pentru prima data cine e Mos Craciun...

...aseara am avut primul seminar nemtesc lung de 3 ore (nu sunt decat 2 in tot semestrul, adica ieri si azi...) cu un domn profesor minunat, Michael Rentzsch (recunoasteti ca nu ati mai vazut nume cu 6 consoane consecutive), despre Software Engineering si ceea ce inseamna SCRUM

...dupa seminar l-am intrebat daca azi avem Software Engineering Vertiefung (Aprofundare) si a spus ca da... la materia asta ma duc doar pentru a invata mai multa germana, si bineinteles lucruri noi... ideea e ca nu voi da examen din asa ceva.. si nu va conta in foaia matricola, ci este un lucru pe care il fac just for fun

... azi dimineata mi-a sunat ceasul la 7:30, am mai dormit 10 minute si cand m-am trezit nu eram hotarat sa merg la acest curs... dar cand am deschis geamul si am vazut cat de frumos poate sa ninga... am dat cateva sms-uri anuntand bucuria-mi si am plecat la curs...

... va las in continuare cu versurile domnului socaciu... de care mi-am amintit ca le-am auzit la aniversarea clubului Preoteasa de acum 2 sau 3 ani... cenaclu flacara... maraton la preoteasa... prietenii stiu de ce...

Ninge fara mila, cu vinovatie
Ca o inculpare, ca un martor mut
Ninge cu o nunta, ninge si sfasie
Se faramiteaza ultimul salut.
Vai de noi, femeie, ninge a despartire
Vom pleca departe, unde avem de mers
Ninge sa desparta, viata si iubire
Oarbe felinare trec spre univers.
Ninge sfant si pagan
Numai ochii ne raman
Despartirea s-o mai vada
Ca in rest noi ne-am stins
Si-am ajuns de atitea nins
Niste oamnei de zapada
Ninge peste buze
Ninge peste ploape
Ninge peste ingeri
Ninge peste vai
Ninge peste clopot
Ninge peste ape
Ninge, incredibil peste ochii tai
Ninge ca in Esenin si in poema rusa
Ninge fantomatic si Bacovia
Ninge ca sunt rece
Ninge ca esti dusa
Niinge ca la moartea ultumului an
Ninge sfant si pagan
Numai ochii ne raman
Despartirea s-o mai vada
Ca in rest noi ne-am stins
Si-am ajuns de atitea nins
Niste oameni de zapada

Voi ce simtiti cand ninge?

2 comentarii:

  1. Ninsoare, zapada...
    Primele mele amintiri legate de subiectul asta sunt cand ma prindea mama cu gura plina de zapada (imi placea enorm sa mananc zapada). Ieseam pe afara si ma plimbam prin cei mai mari nameti si prin locurile cele mai putin "reacheable by human foot" ca sa gasesc cea ma stralucitoare zapada. Si apoi incepea ospatul :D

    Apoi mai sunt diminetile ilegal de friguroase cand ma trezeam sa plec la scl. Imi puneam cheia de gat si ieseam in viscolul de afara. Simt si acum fulgii aia mici si taiosi de care incercam in zadar sa-mi ascund ochii.

    Nu am cum sa uit o ninsoare pe cat de abundenta pe atat de neasteptata. Stiu ca toata lumea se grabea spre metrou dar eu am mers pe jos pe acasa. Ningea des cu niste fulgi imensi, albi-argintii, dar usori. Cand am ajuns in fata blocului, copacii erau deja complet acoperiti.

    Zapada, zapada...trimite mi si mie niste fulgi de la tine pentru ca aici e doar frig si ploaie.

    RăspundețiȘtergere
  2. stiu ca vrei reali... dar cred ca se topesc pana la tine... uite unul minunat si virtual: http://dave.csonka.net/gallery/d/51-2/snow_flake.jpg

    RăspundețiȘtergere