vineri, 16 octombrie 2009

Ce vreau de la tine

De la tine vreau sa poti.
Sa poti sa vorbesti cu mine din priviri, sa poti sa lasi de la tine, sa poti sa mi fii alaturi, sa poti sa ma aperi de tot si toate, sa poti sa ma ridici.

De la tine vreau sa stii.
Sa stii sa ma rasfeti, sa stii sa ma gasesti cand nu mai sunt eu, sa stii sa mi faci masaj, sa stii ce imi place si ce nu, sa stii sa mi spui povesti, sa stii sa ma faci sa rad, sa stii sa ma faci sa te admir, sa stii sa ma inveti, sa ma stii.

De la tine vreau sa vrei.
Sa vrei mereu mai mult si sa ma vrei mereu.

Tu ce vrei Raz de la ea?

Un comentariu:

  1. imi place sa citesc ceea ce cauti tu la un el...
    despre ce imi doresc eu la ea... cred ca cel mai sincer raspuns ar fi faptul ca o vreau pe ea asa cum e...
    pt ca daca ajunge sa fie a mea, deja a indeplinit acele calitati pe care le caut... si poate chiar si defectele care o fac unica...

    RăspundețiȘtergere