duminică, 21 martie 2010

Impresii - o alta parte

Nu am inspiratie...se vede din titlu. Am incercat cateva variante, dar pana la urma am ales una sigura si cuminte.

Am fost acasa in week-end la Shuky si la mama si la tata. Am gasit-o pe Ciushi ca un butoiash. Tocmai mancase niste piept la gratar si cand a vazut ca am venit s-a trantit cu burtica in sus sa o scarpin. Apoi am luat-o in brate si a inceput sa toarca.

Am fost sambata sa ma plimb prin "centru" (strada principala din oras). Ca de obicei, am observat cateva schimbari, dar ce imi place mie a ramas la fel. E asa frumos cand e soare si liniste si toti necunoscutii din oras sunt mai putini straini decat cei din Bucuresti.

Cand m-am intors, am intrat pe site-ul liceului si am stat asa ranjita cam o ora uitandu-ma la profi si profe. http://www.colegiulbratianu.ro/

Duminica dimineata, cand am vrut sa ma intorc de pe o parte pe alta pentru o ultima jumatate de ora de somn, nu m-am putut misca pentru ca ma apasa ceva greu. Nu intelegeam ce....am deschis un ochi si am vazut Papushika...statea pe mine covrigel. Am avut un moment de fericire...eram inca acasa.

Dupa-amiaza am ras cu mama si cu tata si apoi am plecat. In masina s-a vorbit despre elicoptere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu