vineri, 8 ianuarie 2010

Prima dragoste... singura...

… Chemnitz… 1700 km departe de casa…. Sternburg… Pilsener… feinherb… o discutie avuta cu prima ta iubire… (poate chiar si cea mai adevarata de pana acum (realtie nu discutie))

… ce vreau sa spun? e… profund… e… melancolic… e romantic… e frumos….

… fiecare baiat din lume ar trebui sa aiba dreptul la prima dragoste…
… fiecare fata din lume ar trebui sa aiba dreptul la prima dragoste...
…iar cand amandoi isi traiesc prima dragoste impreuna, totul devine ceva de neuitat...

… nu toti sunt norocosi sa isi traiasca prima dragoste cu persoana potrivita
… te intreb direct, tu ce ai facut in mod special cand ai iubit prima data? cand ai iubit cu adevarat prima data, ce ti-a trecut prin cap? cum te simteai?

… eu am trait din plin prima-mi dragoste… a inceput subit, subtil, timid, pe nepusa masa…
… simteam ca stau ca pe ace cand nu o vedeam; ma pregateam cu ceva timp inainte de fiecare intalnire pentru a face o impresie buna… imi doream sa o aud si sa o vad mai des decat imi puteam imagina ca as putea sa simt asa ceva pentru cineva
… mi s-a spus ca sunt un tip romantic… iar persoanele respective, stiu sigur ca nu m-au mintit…. sunt un tip cu capul in nori si ochiii in stele…

… voi ce va amintiti legat de prima voastra iubire? iti amintesti primul banc pe care i l-ai spus? unde ati fost la prima intalnire? cum te simteai cand va plimbati prin ploaie? s-a intamplat sa fie o luna de noiembrie? iti venea sa o saruti mai des decat puteai inspira si expira? ai fi in stare sa asezi 2000 de carti intro biblioteca intro noapte doar ca ea sa vada cat de frumos arata incaperea a doua zi?

3 comentarii:

  1. iubirea...dupa te-ai apropiat de ea,nu mai ai scapare...devii dependent.este o dependenta grea care iti solicita toate simturile,mereu 100%.te face sa te simt "alive".

    RăspundețiȘtergere
  2. Restul parca trecuse pe planul secund, tert...Mintea nu-mi era decat la plimbarile din parcul Circului, la firele ei roscate, la micutele puncte ce erau desenate pe ai ei obraji, la micutii ei pistrui...La parfumul ei! Ah doamne...
    Sunt obsedat de parfumurile lor, de mirosul lor specific, de micutele ei manute...
    Sunt haotic,derizoriu; vreau sa fiu din nou indragostit...

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie mi-e dor sa plutesc... parca nici nu iti dai seama ce se intampla cu tine... stii doar ca trebuie sa o vezi, sa o ai langa tine, sa o mangai, sa o simti...
    ... mi-e dor de tine... iubire... mai mult ca oricand...
    ... vreau sa iubesc din nou... si sa fiu iubit...

    RăspundețiȘtergere