miercuri, 9 septembrie 2009

De ce Vara si nu Iarna

O sa revin mai pe seara cu continutul :)
BTW azi e ziua mea

O mica paranteza...(
E vineri seara si sunt inca la biroul din cladirea "vintage". Acum 2 ore facusem disparut in eter un proiect care trebuie predat pe 5 Octombrie.
Cand am ajuns la facultate si am trecut de prima sesiune imi spuneam ca mai bine dau bac-ul din nou...cand am pierdut proiectul mi-am spus ca mai bine invatam pentru sesiune decat sa trebuiasca sa trec prin situatia asta...Ma gandesc cu teama cand o sa trec si de pragul asta....
Pana la urma am rezolvat problema :D...dar...wow
)

De ce vara si nu iarna?
Pentru ca:
- vara poti sa merg prin ploaie fara sa racesc. Hainele mi se usuca pana acasa ... soarele e mai stralucitor dupa ploaie
- cand e prea cald, pot sa merg in parc si sa stau la umbra pe o bancauta. Iarna nu pot sa merg in parc si sa stau langa foc pe o banca
-prefer sa ma loveasca un val in mare decat un bulgare de zapada
- inghetata e mai dulce vara
- dimineata ma trezesc usor si nu mi-e frica sa ies de sub plapuma in frigul de afara, cum se intampla iarna
- nu exista nicio sarbatoare care sa riste sa-mi modifice masa (nu greutatea G = m*g)
- e vacanta
- e ziua mea de nastere
- vara merg si la munte si la mare....iarna cu greu ajung doar la munte
- doar vara nu mi ingheata mainile si picioarele
- vara sifonierul pare mai gol...
Raz, ce parere ai....poate imi mai dai tu niste idei...ca eu sunt cam oboshita

2 comentarii:

  1. De ce iarna si nu vara?
    - iarna ninge la munte... si nu ploua... asa ca nu o sa fii nici ud pana la piele dupa 6 ore de mers prin ploaie si nici nu risti sa fii traznit (bine.. e clar ca oricum esti din moment ce ti se intampla astfel de lucruri)
    - cand esti la cota 2000 si soarele se reflecta din zapada... cred ca doar flacara de la aparatul de sudura poate fi mai "stralucitoare" de atat
    - iarna oamenii merg in parc sa faca oameni de zapada (asta imi aduce aminte de Oameni de zapada ) si ingerasi si cazemate
    - iarna ciocolata calda, vinul fiert, tuica fiarta te scot din orice stare de melancolie cu privire la vara...
    - cica daca ti-e frig si te freci cu zapada dimineata, provoci o contractie brusca a venelor, sangele incepe sa circule din ce in ce mai tare intrucat ii maresti presiunea, iar in cateva minute vei incepe sa arzi
    - daca vrei sa te ingrasi, te poti apuca din orice anotimp; iarna nu te ingrasi din greseala, pt ca e iarna, ci pt ca bagi ca spartu in tine porc-arii
    - vacante ai si iarna... mai scurte dar le ai... la urma urmei esti pe pamant ca sa inveti :P
    - La multi ani!
    - eu am fost in februarie la mare... esti singur, tu si cu ea... sunteti timizi... nici ea nu incearca sa te ademeneasca... si si tie ti-e rusine sa te apropii de ea...
    - vezi mai sus faza cu frecatul cu zapada... it's all about science
    - un motiv bun pentru o fata sa isi mai cumpere un sifonier daca iarna i se pare neincapator

    Ana, sper ca te-am ajutat... te pup... pa

    RăspundețiȘtergere
  2. Raz...iarna cand e Craciunul...mama imi zice...hai, ia si tu putin macar sa gusti...daca nu gust se supara, iar daca gust...oricat de putin as gusta, sunt prea multe feluri 'periculoase' din care sa gust...ceea ce rezulta, daca nu intr-o crestere in masa, atunci singur intr-o senzatie neplacuta de prea plin....asadar..nu imi place iarna ca trebuie sa gust.
    Cat despre sifonierul in plus...eu prefer stilul minimalist :D...nu imi place sa mi sufoc camera cu mobila.

    RăspundețiȘtergere